Monday 22 October 2012

Dugaan Dari ALLAH

                                                            KAKI TERSELIUH 


semoga cepat sembuh Aqilah 

Assalamualaikum . lama dah aku tak berblogging . Jangan tanya kenapa . k semalam lawan futsal . Hmm . time nak sepak bola , tetiba ada orang tolak . so aku jatuh . mula2 rasa sakit . tapi aku kan kuat . HAHA *ayat bajet* perit gilaa ahh . aku letak ais pon , macam tak ada apa2 je . rasa sakit adalah . -.- haih . Eh tapi yang bestnyaaa kiteorang menang futsal . Johan . Alhamdulillah . k sambung cerita , sampai je rumah tetiba aku jatuh . aku try nak bangun tapi tak boleh . kaki kiri aku tak leh gerak . Aku kol mak , hmm menangis-nangis aku time tu . biasalah anak manja katakan . mak balik urut,letak ubat,balut . thanks mak . nasib baik mak tau macam mana nak balut . hahah . mak aku nurse . k saja bagitau . mak urut sakit gilaa ahh . menjerit aku . bosan gila sebenarya . nothing to do . Hmm kesian aku tengok mak, aiman . kemas rumah , lipat baju , sepatutnya aku yang kena buat semua tu . Hmm . okay mungkin nie satu dugaan yang aku kena tempuhi . eceeeh . haha . so the moral of the story is KALAU NAK MAIN BOLA,HATI2 . JANGAN SEPAK ORANG,SEPAK BOLA-ayat ayah . huh ! tidak lupa juga terima kasih kepada MAZA, SABIHAH dan SEMUA BUDAK PEREMPUAN KELAS 3QUDUS & yang LAIN2 yang amik berat pasal aku . Doakan aku cepat sembuh . Aku nak pergi sekolaah !! kesian Maza mesti dia rindu aku . Lol . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment